Bestyrelsesmedlemmer og funktionsbeskrivelser

Funktions- og ansvarsbeskrivelse for bestyrelsen 2023

Bestyrelsen

Opgaver

Formand

Charlotte Børresen

  • Tegne klubben
  • Udvalgskoordinator
  • Ansvarlig for indkaldelse til bestyrelsesmøder
  • Lede bestyrelsesmøder
  • Koordinere bestyrelsesmøder
  • Ansvarlig for ansættelseskontrakter
  • Ansvarlig for klubbens nøgler
  • Assistere kassereren i nødvendigt omfang
  • Ansvarlig for klubbens forsikringer
  • GDPR-ansvarlig
  • Ansvarlig for projekt ’ny springbane’ sammen med kasserer

Kasserer
Christian Markussen
40 34 48 22

  • Kontaktperson for rideskolen og rideskolelederen
  • Kontaktperson til materielanlæg
  • Koordinere og planlægge arbejdsdage i samarbejde med staldmesteren
  • Ansvarlig for udlejning af værelser
  • Kontaktperson for udlejning og fremvisning af værelser i koordinering med staldmesteren
  • Assistere formanden i nødvendigt omfang
  • Overordnet ansvar for økonomien, herunder omkostninger, lønudbetalinger og lønforhold for ansatte og godkendelse af alle regninger
  • Personaleansvarlig for staldmester og staldpersonale
  • Personaleansvarlig for bogholder og økonomicontroller
  • Kontakt til bogholder
  • Ansvarlig for afholdelse af medarbejdersamtaler
  • Udarbejde budgetter
  • Ansvarlig for debitorerne
  • Ansvarlig for lokale- og aktivitetsstøtte
  • Ansvarlig for ventelisten for bokse i samarbejde med staldmesteren
  • Ansvarlig for indkøb af elevheste
  • Kontaktperson til AROS
  • Ansvarlig for projekt ’ny springbane’ sammen med formand

Næstformand
Anne Pind
23 25 60 75

Sekretær

Anette Frølund

  • Skrive referater – ophæng på opslagstavler og info til webmaster med godkendte referater
  • Repræsentant til distriktet
  • Koordinering af aktiviteter, herunder aktivitetskalender
  • Holde halplaner med optaget tid ajour på hjemmesiden (i samarbejde med webmaster)
  • Kontaktperson til stævneudvalg og aktivitetsudvalg, herunder ansvarlig for at søge om stævner/økonomi
  • Info til webmaster om aktiviteter på hjemmesiden (sammen med Line)
  • Kontaktperson til eksterne undervisere (sikre, at alle rytttere udefra betaler ETB)

Bestyrelsesmedlem

Caroline Rasmussen

Bestyrelsesmedlem

Line Kriegbaum

  • Ansvarlig for rideskolen sammen med Anne
  • Ansvarlig for klubmodul
  • Ansvarlig for skabe i kort- og langstald
  • Kontaktperson til Juniorudvalg
  • Hjemmesideansvarlig (sammen med webmaster)
  • Info til webmaster om aktiviteter på hjemmesiden (sammen med Anette)
  • Informationer til medlemmerne via opslag samt info til webmaster
  • Ajourføre opslagstavler i staldene
  • Facebook-ansvarlig (Juniorudvalg)
  • Instagram-ansvarlig (Juniorudvalg)
  • Foto af elevheste og ajourføring på hjemmeside (Juniorudvalg)

1. suppleant
Camilla Dybdal Christensen


2. suppleant

Opgaver udenfor bestyrelsen

  • Webmaster
  • Ansvarlig for aktiviteter (sammen med Anette/Line)
  • Bogholder
  • Systemansvarlig for klubmodul – vedligehold, drift og opdateringer
  • Ansvarlig for udsendelse af fakturaer
  • Besvare spørgsmål til fakturaer (henvendelse på mail)

Lone Linnebjerg

webmaster@skaade-rideklub.dk

Mette Thomsen

Elisabeth Hansen
40 16 92 60
bogholder@skaade-rideklub.dk

Alle i bestyrelsen kan kontaktes på: bestyrelsen.skaade.rideklub@gmail.com

Forretningsorden

Bestyrelsens forretningsorden ligger på klubbens hjemmeside.
Funktions- og ansvarsbeskrivelsen er gennemgået og tilrettet på bestyrelsesmøde d. 28. september 2022.