Formand/Udvalgskoordinator
Louise Bagger
20 96 55 52
Opgaver
Bestyrelsen
Tegner klubben
Ansvarlig for indkaldelse til bestyrelsesmøder
Leder bestyrelsesmøder
Koordinere bestyrelsesmøder
Skrive referater – ophæng på opslagstavler og info til webmaster med godkendte referater
Ansvarlig for ansættelseskontrakter
Ansvarlig for klubbens nøgler
Skrive referater – ophæng på opslagstavler og info til webmaster med godkendte referater
Ansvarlig for infrastruktur - sikker ridevej, adgang til ridestier og lign.
Kontaktperson til gruppen ”Ridestier Aarhus Syd”, kommunen, politikere og andre interessenter i relation til infrastruktur
Repræsentant i ”Vild-skov” projekt
Kontaktperson for rideskolen og rideskolelederen
Ansvarlig for klubmodul
Ansvarlig for skabe i kort- og langstald (i samarbejde med Marie)
Kontaktperson til materielanlæg
Koordinere og planlægge arbejdsdage i samarbejde med staldmesteren
Ansvarlig for udlejning af værelser
Kontaktperson for udlejning og fremvisning af værelser i koordinering med staldmesteren
Assistere formanden i nødvendigt omfang
Kasserer
Christian Markussen
40 34 48 22
Næstformand
Anne Pind
23 25 60 75
Overordnet ansvar for økonomien, herunder omkostninger, lønud-betalinger og lønforhold for ansatte samt godkendelse af alle regninger
Personaleansvarlig for staldmester
Personaleansvarlig for bogholder og økonomicontroller
Kontakt til bogholder
Ansvarlig for afholdelse af medarbejdersamtaler
Udarbejde budgetter
Ansvarlig for debitorerne
Ansvarlig for lokale- og aktivitetsstøtte
Ansvarlig for ventelisten for bokse i samarbejde med staldmesteren
Ansvarlig for indkøb af elevheste
Kontaktperson til AROS
Ansvarlig for klubbens forsikringer (i samarbejde med Charlotte)
Sekretær
Charlotte Børresen
Repræsentant til distriktet (sammen med formand)
Koordinering af aktiviteter, herunder aktivitetskalender
Holde halplaner med optaget tid ajour på hjemmesiden (i samarbejde med hjemmesideansvarlig
GDPR ansvarlig
Ansvarlig for klubbens forsikringer (i samarbejde med Christian)
Ajourføre opslagstavler – lave opslag
Informationer til medlemmerne via opslag samt info til webmaster
Kontaktperson til stævneudvalg og aktivitetsudvalg, herunder ansvarlig for at søge om stævner/økonomi
Info til webmaster om aktiviteter på hjemmesiden
Ansvarlig for aktiviteter (sammen med Mette Thomsen)
Webmaster
Løbende tjekke at hjemmesiden er ajour med informationer
Ansvarlig for opdateringer på hjemmesiden
Facebook-ansvarlig (Juniorudvalg)
Instagram-ansvarlig (Juniorudvalg)
Kontaktperson til Juniorudvalg
Foto af elevheste og ajourføring på hjemmeside (Juniorudvalg)
Bestyrelsesmedlem
Caroline Rasmussen
Bestyrelsesmedlem
Lone Linnebjerg
webmaster@skaade-rideklub.dk
1. suppleant
Kontaktperson til automatudvalg
Kontaktperson til cafeterieudvalget
Kontaktperson til freelance undervisere og ansvarlig for kontrakter til disse
Åbne og sortere post
Indkøb til kontoret
Formand for sponsorudvalget
Holde sponsorer ajour på hjemmesiden
Ansvarlig for at søge legater og fonde
Ansvarlig for “ny springbane” (sammen med Christian)
2. suppleant
Camilla Dybdal Christensen
Opgaver udenfor bestyrelsen
Mette Thomsen
Ansvarlig for aktiviteter (sammen med Charlotte)
Elisabeth Hansen
40 16 92 60
bogholder@skaade-rideklub.dk
Systemansvarlig for klubmodul – vedligehold, drift og opdateringer
Ansvarlig for udsendelse af fakturaer
Besvare spørgsmål til fakturaer (henvendelse på mail)
Alle i bestyrelsen kan kontaktes på: bestyrelsen.skaade.rideklub@gmail.com
Forretningsorden
Bestyrelsens forretningsorden ligger på klubbens hjemmeside.
Funktions- og ansvarsbeskrivelsen er gennemgået og tilrettet på bestyrelsesmøde d. 28. september 2022.